"Potřebuji plnou flexibilitu, nechci se zavázat na dlouhou dobu"

BMW X5 45e xDrive M paket - Plug-in Hybrid

Váš pronájem vozu BMW se společností Europcar

Dostupnost 

Délka smlouvy

Povolený nájezd

Cena 

Poskytované služby

36.990,-Kč 

Skladem

6 měsíců

24 000 KM

44.758,-Kč s DPH

Kompletní 

Služby obsažené ve splátce

  • Povinné ručení s limitem min. 50­/50

  • Havarijní poj. se spoluúčastí 10% min. 10.000 Kč 

  • Připojištění čelního skla 

  • Silniční daň, poplatek za rádio, amortizace 

  • Dálniční známka 

  • Servisní náklady, pneumatiky pro zimní období vč. pneuservisu a uskladnění 

  • Volná hranice 1 000 přejetých kilometrů

  • Služba MOBILITA

Služba MOBILITA

Služba MOBILITA je na trhu výjimečná služba, kterou mají naši klienti v Praze a okolí od nás ke všem vozům zdarma. Vůz Vám dovezeme k předání na Vámi určenou adresu a zpátky si i opět odvezeme, stejně tak vůz odvezeme i na přezutí pneumatik nebo na servis. A v těchto případech od nás vždy obdržíte náhradní vůz, abyste byli stále mobilní.


BMW vybudovalo svou pověst na motocyklech, počínaje modelem R32, a poté rozšířilo svou působnost i na automobily. Ve 30. letech 20. století vyrobili kupé 303, které bylo prvním vozem BMW s charakteristickou mřížkou chladiče, a v roce 1939 BMW vyhrálo Le Mans. Počátkem 50. let 20. století mělo BMW pověst významného výrobce sportovních vozů a v roce 1983 se Nelson Piquet stal mistrem světa Formule 1 s vozem BMW Brabham.


BMW X5 je luxusní SUV střední velikosti vyráběné společností BMW.

Model X5 debutoval v roce 1999 jako model E53. Bylo to první SUV značky BMW. Při uvedení na trh byl vybaven pohonem všech kol a byl k dispozici s manuální nebo automatickou převodovkou. Druhá generace byla uvedena na trh v roce 2006 a interně byla označována jako E70. Model E70 byl vybaven systémem pohonu všech kol xDrive s rozdělením točivého momentu, který byl spojen s automatickou převodovkou. V roce 2009 byla na trh uvedena výkonná varianta X5 M jako model 2010.

BMW model X5 oficiálně prodávalo jako "Sports Activity Vehicle" (SAV),nikoliv jako SUV, aby naznačilo jeho jízdní schopnosti na silnici navzdory velkým rozměrům. Model X5 signalizoval odklon od využití konstrukce karoserie na rámu ve prospěch modernější konstrukce podvozku monocoque. Třída M používala konstrukci typu karoserie na rámu až do své druhé generace.

Model X5 se vyrábí především v Severní Americe, v závodě BMW Group ve Spartanburgu.  Model X5 je také upravován pro pancéřované bezpečnostní verze, a to v závodě BMW de México Toluca.

Řada SAV automobilky, kterou vytvořil model X5, se rozšířila o deriváty dalších číselných řad BMW. Začalo to v roce 2003 modelem X3 a pokračovalo v roce 2008 modelem X6 (který sdílí platformu s modelem X5)