Časté dotazy
Obecné dotazy
Jsme EUROPCAR!
Dobře, EUROPCAR jsme ve zkratce, pojďme si to trochu objasnit.
Jakožto AUTOBOND MOBILITY s.r.o. jsme dceřinou společností AUTOBOND HOLDING s.r.o., která je významným hráčem na trhu autorizovaných prodejů a servisů osobních a užitkových vozidel. Dnem 1.8.2020 jsme se stali výhradním zastoupením mezinárodní autopůjčovny EUROPCAR pro Českou republiku. A i díky naší společnosti tak společnost AUTOBOND HOLDING naplňuje svoji dlouhodobou strategii stát se velkým hráčem nejen na poli prodeje nových a ojetých vozidel, ale i na poli osobní mobility. A díky spojení značek EUROPCAR a AUTOBOND jsme schopni našim klientům připravovat výhodné nabídky pronájmu nových vozidel a zajišťovat individuální služby na nejvyšší úrovni.
Autopůjčovna EUROPCAR je opakovaným držitelem prestižního ocenění Autopůjčovna roku a její pobočky naleznete po celém světě. Takovéto spojení nám do umožnilo rozšířit škálu nabízených značek, zrychlovat a zjednodušovat celý životní cyklus vozidel od prvního nastartování vozu až po vrácení vozidla a také nám to umožnilo nabrat potřebné zkušenosti k dalšímu růstu naší společnosti.
- díky délce pronájmu 6 měsíců mohou naši klienti stále jezdit v novém vozu a nemusí se starat o servisní zásahy a nečekané náklady spojené s opotřebením vozidla při jeho dlouhodobém využívání (např. výměna brzdových destiček, tlumičů, spojky, výměna baterie apod.)
- zároveň mohou naši klienti flexibilně reagovat na své případné měnící se potřeby mobility dle životní situace
- na každou sezónu můžete využít jiný model
- vozidla vždy skladem
- vozy z pravidla zcela nové
- rychlé dodání
- online vyřízení
Služba SMART je chytrým řešením mobility, která je určena pro klienty, kteří používají vozidlo běžným způsobem, s nejobvyklejším nájezdem do 25.000 km/rok a preferují nejlepší poměr ceny a služeb. Délka smluvního vztahu je předem daná bez možnosti předčasného ukončení.
Služba SMART je určena pro modely vozidel tzv. mainstreamových značek jako jsou např. značky Toyota a KIA.
Služba PREMIUM, jak již název napovídá, je VIP služba obsluhy klientů, pro které čas jsou peníze a nechtějí být ani omezováni nájezdem vozidla. Vybrané vozidlo Vám přivezeme na předem domluvené místo, stejně tak si ho pak i vyzvedneme. Nastane-li potřeba servisního zásahu (např. nehoda, pravidelný servis či záruční oprava, přezutí na sezónní pneumatiky atd), přistavíme Vám náhradní vozidlo a o servisní zásah se postaráme a vozidlo po servise opět vrátíme, a to vše v základní ceně měsíčního nájmu bez dalších dodatečných plateb. Nájemní smlouva se uzavírá na dané období, avšak je možné jí předčasně ukončit s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů.
Služba PREMIUM je dostupná pro modely luxusních značek v naší nabídce, jako jsou např. značky BMW, Mini, Mercedes, Audi, Lexus či Volvo a to v Praze a okolí (do vzdálenosti 20 km od hranic města).
Typ služby, kterou u konkrétních vozidel nabízíme, najdete v detailu nabídky každého vozidla.
Mobilita Smart je příplatková služba, se kterou budete moci využívat dodatečné služby náhradního vozu, který od nás obdržíte ve stejné či nižší kategorii vašeho pronajatého vozu, a to v případě, kdy bude Váš pronajatý vůz nepojízdný nebo nezpůsobilý pro jízdu na pozemních komunikacích po dopravní nehodě nebo v případě garanční/záruční opravy. Náhradní vůz Vám v rámci této služby přistavíme na území ČR a to do 1 pracovního dne od obdržení informace o škodě. Zároveň si od Vás následně náhradní vůz opět stáhneme zpět.
Máte-li však pronajatý vůz na pravidelné servisní prohlídce, na to se možnost využití náhradního vozu nevztahuje.
U služby SMART jsou všechny vozy v nabídce skladem. Vozidla jsou zcela nová, proto je jejich dodání možné v rámci několika dnů po podpisu smlouvy a uhrazení vratné kauce (obvykle do 10-15 pracovních dnů).
U služby PREMIUM je naše nabídka postavena na individuálním přístupu, tedy i termíny dodání jsou individuální. Našim klientům tak dodáváme vozidla dle předchozí domluvy. A jestli zrovna potřebujete vozidlo dříve, rádi Vám vyjdeme vstříc jiným dočasným vozidlem z naší široké flotily vozů EUROPCAR určených pro krátkodobé půjčování. A jakmile bude Vámi vybraný vůz k dispozici, vůz Vám vyměníme.
Vozidlo si u nás může najmout právnická osoba, fyzická osoba - podnikatel i fyzická osoba - občan. Vždy však musíte mít sídlo společnosti, místo podnikání resp. trvalý pobyt v České republice.
U služby SMART bohužel nikoliv, vždy je smlouva o nájmu uzavřena na celou délku uvedenou v nabídce.
U služby PREMIUM je možné smlouvu předčasně bez udání důvodu vypovědět s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů.
V případě nutnosti kratší výpůjčky můžeme nabídnout vozový park z naší krátkodobé půjčovny, kde jsme schopni vůz zapůjčit i na kratší dobu, a to již do druhého dne od vznesení požadavku.
Ano, můžete, v případě, že projdete našim interním scoringem. U nás neprovádíme zápisy do bankovního či nebankovního registru, tudíž neovlivníme Vaši bonitu u "kamenných" finančních institucí.
Samozřejmě bychom Vás rádi poznali osobně :-), ale pro převzetí můžete písemně zmocnit třetí osobu. Plnou moc lze zaslat do datové schránky nebo donést na místo předání úředně ověřenou.
Pro stávající klienty
Ano, ale s určitým omezením. Země, kde je z hlediska pojištění povoleno s autem jezdit, máte uvedeny na zelené kartě od pojišťovny, ty, které jsou vyloučeny, jsou na zelené kartě přeškrtnuty.
Náš account manager Vás bude včas kontaktovat a obměnu vozidel nabídne. Z pravidla voláme 2 měsíce před koncem operativního leasingu. Pokud ovšem v nabídce uvidíte vozidlo, které Vám padne do oka ihned, můžete nám požadavek poslat do e-mailu, případně zavolat a rádi Vám vůz zarezervujeme.
Produkt SMART – v případě nutnosti servisní prohlídky se stačí objednat jednomu z našich partnerů, viz. jejich výčet zde.
Produkt PREMIUM – kontaktujte svého account managera, který Vám požadovaný úkon zajistí.
Vozidlo nám k vrácení dovezte umyté a vyčištěné. Kontrola je díky tomu rychlejší a vy nemusíte hradit dodatečné náklady spojené s čištěním. Kontrola probíhá u nás na pobočce s naším zaměstnancem, neposíláme Vás za třetí stranou. Vozidlo ve Vaší přítomnosti nafotíme a do protokolu vypíšeme případné poškození, které na vozidle bude patrné. Následně Vám do e-mailu tento protokol přijde i s danými fotografiemi a z Vaší strany máme hotovo. V případě, že je vůz v pořádku, vracíme v nejbližší době složenou vratnou kauci. Pokud je na vozidle patrné poškození, tak se vyhodnotí, zdali jde o běžné poškození nebo bude nutné jej opravit. V případě opravy se využívá havarijní pojistky nebo opravy za čistý náklad, pokud je to ekonomicky výhodné a proveditelné.
Rozdíl v poškození vozidla si můžete prohlédnout v našem Kodexu opotřebení.
Pokud před vrácením vozidla máte podezření, že je auto poškozené, je dobré nám zaslat fotografie potenciálních poškození, abychom celý proces vrácení urychlili a mohli jsme vám rovnou navrhnout řešení nebo pomoci v případě opravy.
V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu (černé desky), který dostanete při předání auta.
Pokud si nevíte rady, vždy nám zavolejte a společně vše vyřešíme.