Časté dotazy

Obecné dotazy

  • díky délce pronájmu 6 měsíců mohou naši klienti stále jezdit v novém vozu a nemusí se starat o servisní zásahy a nečekané náklady spojené s opotřebením vozidla při jeho dlouhodobém využívání (např. výměna brzdových destiček, tlumičů, spojky, výměna baterie apod.)
  • zároveň mohou naši klienti flexibilně reagovat na své případné měnící se potřeby mobility dle životní situace
  • na každou sezónu můžete využít jiný model
  • vozidla vždy skladem
  • vozy z pravidla zcela nové
  • rychlé dodání
  • online vyřízení

Služba SMART je chytrým řešením mobility, která je určena pro klienty, kteří používají vozidlo běžným způsobem, s nejobvyklejším nájezdem do 25.000 km/rok a preferují nejlepší poměr ceny a služeb. Délka smluvního vztahu je předem daná bez možnosti předčasného ukončení. Služba SMART je určena pro modely vozidel tzv. mainstreamových značek jako jsou např. značky Toyota a KIA. Služba PREMIUM, jak již název napovídá, je VIP služba obsluhy klientů, pro které čas jsou peníze a nechtějí být ani omezováni nájezdem vozidla. Vybrané vozidlo Vám přivezeme na předem domluvené místo, stejně tak si ho pak i vyzvedneme. Nastane-li potřeba servisního zásahu (např. nehoda, pravidelný servis či záruční oprava, přezutí na sezónní pneumatiky atd), přistavíme Vám náhradní vozidlo a o servisní zásah se postaráme a vozidlo po servise opět vrátíme, a to vše v základní ceně měsíčního nájmu bez dalších dodatečných plateb. Nájemní smlouva se uzavírá na dané období, avšak je možné jí předčasně ukončit s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů. Služba PREMIUM je dostupná pro modely luxusních značek v naší nabídce, jako jsou např. značky BMW, Mini, Mercedes, Audi, Lexus či Volvo a to v Praze a okolí (do vzdálenosti 20 km od hranic města). Typ služby, kterou u konkrétních vozidel nabízíme, najdete v detailu nabídky každého vozidla.

Mobilita Smart je příplatková služba, se kterou budete moci využívat dodatečné služby náhradního vozu, který od nás obdržíte ve stejné či nižší kategorii vašeho pronajatého vozu, a to v případě, kdy bude Váš pronajatý vůz nepojízdný nebo nezpůsobilý pro jízdu na pozemních komunikacích po dopravní nehodě nebo v případě garanční/záruční opravy. Náhradní vůz Vám v rámci této služby přistavíme na území ČR a to do 1 pracovního dne od obdržení informace o škodě. Zároveň si od Vás následně náhradní vůz opět stáhneme zpět. Máte-li však pronajatý vůz na pravidelné servisní prohlídce, na to se možnost využití náhradního vozu nevztahuje.

U služby SMART jsou všechny vozy v nabídce skladem. Vozidla jsou zcela nová, proto je jejich dodání možné v rámci několika dnů po podpisu smlouvy a uhrazení vratné kauce (obvykle do 10-15 pracovních dnů). U služby PREMIUM je naše nabídka postavena na individuálním přístupu, tedy i termíny dodání jsou individuální. Našim klientům tak dodáváme vozidla dle předchozí domluvy. A jestli zrovna potřebujete vozidlo dříve, rádi Vám vyjdeme vstříc jiným dočasným vozidlem z naší široké flotily vozů EUROPCAR určených pro krátkodobé půjčování. A jakmile bude Vámi vybraný vůz k dispozici, vůz Vám vyměníme.

Vozidlo si u nás může najmout právnická osoba, fyzická osoba - podnikatel i fyzická osoba - občan. Vždy však musíte mít sídlo společnosti, místo podnikání resp. trvalý pobyt v České republice.

U služby SMART bohužel nikoliv, vždy je smlouva o nájmu uzavřena na celou délku uvedenou v nabídce. U služby PREMIUM je možné smlouvu předčasně bez udání důvodu vypovědět s výpovědní lhůtou 14 dní. V tomto případě Vás však budeme muset požádat o kompenzaci ve výši jednoho měsíčního nájmu na částečné krytí vyvstalých nákladů. V případě nutnosti kratší výpůjčky můžeme nabídnout vozový park z naší krátkodobé půjčovny, kde jsme schopni vůz zapůjčit i na kratší dobu, a to již do druhého dne od vznesení požadavku.

Ano, můžete, v případě, že projdete našim interním scoringem. U nás neprovádíme zápisy do bankovního či nebankovního registru, tudíž neovlivníme Vaši bonitu u "kamenných" finančních institucí.

Samozřejmě bychom Vás rádi poznali osobně :-), ale pro převzetí můžete písemně zmocnit třetí osobu. Plnou moc lze zaslat do datové schránky nebo donést na místo předání úředně ověřenou.

Pro stávající klienty

Ano, ale s určitým omezením. Země, kde je z hlediska pojištění povoleno s autem jezdit, máte uvedeny na zelené kartě od pojišťovny, ty, které jsou vyloučeny, jsou na zelené kartě přeškrtnuty.

Náš account manager Vás bude včas kontaktovat a obměnu vozidel nabídne. Z pravidla voláme 2 měsíce před koncem operativního leasingu. Pokud ovšem v nabídce uvidíte vozidlo, které Vám padne do oka ihned, můžete nám požadavek poslat do e-mailu, případně zavolat a rádi Vám vůz zarezervujeme.

Produkt SMART – v případě nutnosti servisní prohlídky se stačí objednat jednomu z našich partnerů, viz. jejich výčet zde.   Produkt PREMIUM – kontaktujte svého account managera, který Vám požadovaný úkon zajistí.

Vozidlo nám k vrácení dovezte umyté a vyčištěné. Kontrola je díky tomu rychlejší a vy nemusíte hradit dodatečné náklady spojené s čištěním. Kontrola probíhá u nás na pobočce s naším zaměstnancem, neposíláme Vás za třetí stranou. Vozidlo ve Vaší přítomnosti nafotíme a do protokolu vypíšeme případné poškození, které na vozidle bude patrné.  Následně Vám do e-mailu tento protokol přijde i s danými fotografiemi a z Vaší strany máme hotovo. V případě, že je vůz v pořádku, vracíme v nejbližší době složenou vratnou kauci. Pokud je na vozidle patrné poškození, tak se vyhodnotí, zdali jde o běžné poškození nebo bude nutné jej opravit. V případě opravy se využívá havarijní pojistky nebo opravy za čistý náklad, pokud je to ekonomicky výhodné a proveditelné. Rozdíl v poškození vozidla si můžete prohlédnout v našem Kodexu opotřebení. Pokud před vrácením vozidla máte podezření, že je auto poškozené, je dobré nám zaslat fotografie potenciálních poškození, abychom celý proces vrácení urychlili a mohli jsme vám rovnou navrhnout řešení nebo pomoci v případě opravy.

V případě, že porucha znemožňuje nebo silně komplikuje další pokračování v jízdě, kontaktujte asistenční linku, jejíž číslo je uvedeno v Driver Setu (černé desky), který dostanete při předání auta. Kontakty také uvedeny zde (opět odkaz na soubor s kontakty) Pokud si nevíte rady, vždy nám zavolejte a společně vše vyřešíme.